3.18.2006

[κορε]άτικοι [υδρο]βιότοποι





δεν πήγα εχθές, μια κοινωνική υποχρέωση με ξενύχτησε αλλού, σε βάρβαρους τόπους.όμως σήμερα το απόγευμα πήρα την εκδικησή μου. ήπιαμε καφέ παρέα, σε μια τρύπα στου ψυρή και τα είπαμε.δεν είχε πέσει ακόμα ο πυρετός απο το πρώτο τους gig στην αθήνα.ο ενθουσιασμός αυτός τους έκανε ακόμα πιο ωραία τυπάκια,παιδιά με καλλιτεχνική στόφα-το αντιλαμβάνεσαι αμέσως απο την πρώτη κουβέντα- και καθαρό βλέμμα,γνήσια επαρχιώτικο.
μιλήσαμε για πολλά, πως ξεκίνησαν, γιατι οι κερκυραίοι εχουν ιδιαίτερη σχέση με την μουσική, την φύση.
^ το κόρε ύδρο-μόνο για εμένα όμως- προέρχεται απο την συντμηση της έκφρασης κορεάτικοι υδροβιότοποι, για άλλους έδωσαν άλλη εξήγηση[σας λύθηκε τώρα η απορία;].
^ανάμεσα στ' άλλα μου είπαν πως φιλοδοξία τους είναι να γίνουν review στο pitchfork, οτι ακόμα δεν έχουν πρόβλημα να γραψουν τραγουδι για την eurovision-να ζήσω να το δω αυτό θεέ μου- και πολλά άλλα ωραία.
^αυτοί οι φανατικοί της diy αντίληψης και της lo-fi αισθητικής είναι οτι πιο pure έχει η ελληνική σκηνή σήμερα,μια αχτίδα απο καθαρό φως.
^ μου έκαναν δώρο το πρώτο τους άλμπουμ που δεν είχα.μου σώσαν το βράδυ.την επόμενη φορά που θα παίξουν θα σκοτώσω οποιον προσπαθήσει να με εμποδίσει να παω να τους δω,promise. και εσεις μην τους αγνοήσετε,για την ψυχή σας.

* το "Φτηνή ποπ για την ελίτ" κυκλοφορεί απο την Capitol (EMI)

[ dear μ. σ'ευχαριστώ για όλα, σου χρωστάω τρια καλά μεθύσια στην σειρά ]

No comments: