3.16.2006

μετρό gen




χθες βραδυ περιμένοντας σε σταθμο του μετρο άκουγα απο το ι-ποντ μου μερικα φρεσκοκα-
τευασμένα αλμπουμακια [ το Dominique A - L'horizon δεν είναι εξαίσιο; ], διπλα μου στέκεται
μια παρέα απο απο [φωνακλαδες] μαθητες,[ρε γμτ, πλεον ολοι οι κατω των εικοσιδυο μου μοια-
ζουν για μαθητες λυκειου, το ανακαλυψα προσφατα περνωντας εξω απο τα τει αθήνας, νομιζα οτι
ηταν λυκειο της περιοχης,καταλαβα ετσι στα ξαφνικα ποσο εχω μεγαλωσει πλεον, αλλα αυτο
ειναι μια αλλη ιστορια], με ωραιο στιλακι ολα τους, κατι σαν χαρακτήρες απο διαφημιση
κινητης τηλεφωνιας.παρατηρούσα τα σακιδιά τους και εντρομος ανακαλύπτω ο,τι τα μοτο των περι-
σοτερων γραφουν για την βισση (vissi rules, αυτο το θυμάμαι), τον καραφωτη, στιχάκια απο
χαζοτραγουδα, μαρκες αυτοκινητων και μηχανων [και ενας τους που ηταν ντυμενος στα μαυρα απο
την κορυφη ως τα νυχια μόνον, ειχε ζωγραφισμενες νεκροκεφαλες και κατι μεταλαδικα γκρουπ τα
οποιαουτε και ειχα ακουσει ποτε μου ξανα]. με πήρε απο κάτω, αντι να ακουγα εγω βισση και αυτα
τιποτε liars,franz ferdinands, αντε radiohead συναιβενε ακριβως το αντιθετο.θα μπορουσαν να
ηταν -πολυ χαλαρα - παιδιά μου[βεβαια με τετοια σακιδια θα τα επνιγα το μονο σιγουρο;-] και
ειναι ηδη χωμένα στα σκατα με τα μπουνια. αυτη η πουτανα η τηλεοραση τα εχει συντριψει
τελειως.μα καλα δεν υπαρχει ελπιδα σε αυτον τον τοπο; προσπαθησα να τα σκεφτω στην ηλικια
μου, πως θα εχουν μονταρει την ζωη τους αληθεια; οχι οτι εγω εχω καταφερει τιποτε καλυτερο
βεβαια [κατεβηκα στον αγ. αντωνη και ημουν πολυ στεναχωρημένος, τοση νεοτητα να ξοδευεται
ετσι ασκοπα, το βρηκα πολυ αδικο]

No comments: