6.18.2006

το φετίχ του βινυλίου.


το βινύλιο είναι ενα απο τα φετίχ μου.δεν μπορώ να σκεφτώ ενα άλμπουμ που να εχω σε φορμά cd και να συμπεριλαμβάνεται στις λίστες με τ'άγαπημένα μου. ολη η μουσική που εχω αγαπήσει προέρχεται απο βινύλια.δεν χώνεψα ποτέ την ψηφιακή τεχνολογία - είναι η αλήθεια- σε οτι αφορά στην μουσική.και επειδή τα σημεία των καιρών με οδήγησαν στα ψηφιακά φορμά [όπως και τους περισσότερους απο εσάς υποθέτω]ποτε μου δεν θεώρησα πολύτιμο ενα cd οσο σπουδαία μουσική και να έκρυβε στα ψηφιακά του αυλάκια, αντιθέτως μερικές εκατοντάδες απο αλμπουμ βινυλίου τα φυλάω στο σεντ
ούκι με τα σημαντικά κομμάτια της ζωής μου.πολλά απο αυτά ειναι κατεστραμμένα, γεμάτα δαχτυλιές,βαθιές γρατζουνιές,σκρατς και αλκοόλ. ενα ανάγλυφο το καθένα τους απο το προσωπικό μου raving.νόμιζα οτι δεν θα έπαιζαν πάλι ποτέ, κανένα μκ2 δεν θα τα βγαζε πέρα μαζί τους. μέχρι που βρήκα αυτό.καταχάρηκα! δεν ξέρετε πόσο θέλω ν'ακούσω το spanish bombs και πάλι απο την πολύπαθη πρώτη κόπια του london calling [όποτε το άκουγα απο τη βερσιον του cd πάντα μου ακούγοταν λίγο λιγότερο αριστούργημα απο οσο πραγματικά είναι]



The Laser Turntable employs patented technology that produces phenomenal fidelity while never physically touching the record, thus eliminating the deterioration to the album's surface inflicted by conventional turntables. The laser's precision allows you to pick up audio information that has never been touched or damaged by a needle. This virgin audio information is then reproduced without digitization maintaining true analog sound as close as possible to when the master tape was recorded. The Laser Turntable even allows you to play records that have been severely warped or damaged over years of wear and tear.
*source:gadgetmadness

No comments: