6.22.2006

An idea that is not dangerous is unworthy of being called an idea at all




το πρώτο τραγούδι που ακούς οταν ξυπνάς συνήθως σου κολλάει στο μυαλό και το σφυρίζεις ολη την ημέρα, εμένα
μου συνέβηκε με αυτήν την φράση [του πολύ μπροστα και απο την εποχή μας Oscar Wilde ] που ολως τυχαίως
πετάχτηκε στην οθόνη του υπολογιστή μου,σήμερα το πρωί ψάχνοντας για ενα θέμα στο google.
an idea that is not dangerous is unworthy of being called an idea at all.
μου κόλλησε στο μυαλό και δεν φεύγει με τίποτε

1 comment:

ΤΖΩΤΖΙΟΥ said...

Eίναι και μία άλλη ρήση του αναφερθέντος συγγραφέα, την οποία ασπάζονται πολλοί:

“There is only one thing worse than being talked about, and that is not being talked about.”

Εγώ, από τη μεριά μου και όσον αφορά ιδέες, προσπαθώ να θυμάμαι ότι “an idea is not responsible for the people that carry it”, επειδή πολλοί κάνουν το λάθος να αγιοποιούν ομοϊδεάτες τους, ή να απορρίπτουν ιδέες επειδή τις πρεσβεύουν βλάκες.